søndag den 3. februar 2019

Små Tim Holtz huse

For snart længe siden købte jeg en skøn die, som kan lave de de fineste små og enkle huse. Jeg forelskede mig i den med det samme og vidste, at jeg ville elske at lave de små huse.

Jeg har lavet et lille sæt i vintage-stil med motiver, som jeg har købt på nettet for lææææænge siden. Hvor er det en fryd at finde de søde motiver frem igen - og de er perfekte til de små huse her.


Det store hus har jeg dekoreret på begge sider. Kunne ikke helt beslutte mig for, hvilket motiv jeg ville bruge - så jeg valgte dem begge.




Husene er så fine og pynter nu fint i min lille årstidsreol - selvom de ikke ligefrem passer til årstiden lige pt.


1000 tak fordi du kikkede med.

Knus Jytte

2 kommentarer:

  1. De er sååååå skønne og søde. Dejlige bygningsværker :-) med de yndige piger . xo

    SvarSlet
  2. They truly are beautiful and inspire me! I recently found a house stencil and want to try it after seeing your creation Jytte! Thank you for sharing with us~ Hugs, karen o

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.