lørdag den 23. februar 2019

2 helt forskellige kort

Det har været Valentinesdag - og samme dag har min kusine fødselsdag. Jeg har lavet kort til begge anledninger.

Det første er valentineskortet, som er mit eneste af slagsen i år. Masser af lag, fede effekter og smukke materialer. Desværre viser fotoet ikke de flotte rosegold-foil effekter og glitter, som sammen med tyllen bag hjertet gør kortet super feminint. 


Det næste kort er et fødselsdagskort til min kusine. Et rigtigt forårskort med glade farver og holdt enkelt i stilen.


1000 tak fordi du kikkede herind.

Knus Jytte

3 kommentarer:

  1. Flotte kort og især dit valentine kort er jeg vild med :D

    SvarSlet
  2. Hello Jytte, your cards look wonderful! The Spring card has many beautiful details and very inviting to look at~ I like watering cans like this! I want to remember this card : ) Also beautiful Valentine card with all the textures and layers. karen o

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.