fredag den 15. februar 2019

Emma 2 år

Jeg er lidt bagud med at få blogget mine seneste kort, men jeg vil forsøge at få halet lidt ind hen over den kommende weekend.

I dag et kort til en lille pige, som fylder 2 år her i februar.


Jeg har brugt et diesæt fra Sizzix som jeg bare er blevet så glad for. Den søde kanin er fra sættet Animal Portraits #662094.

Papirerne er vist fra Maja Design, Jeg forsøger at få flettet gamle materialer ind i mine projekter. Er lidt ked af, at der ligger så meget fint og bliver glemt. Jeg vil meget hellere få de fine ting brugt - og nyde glæden ved dem. Faktisk så er kortet her udelukkende lavet på "gamle" materialer, men det gør jo ikke kortet mindre sødt.

Jeg er så heldig at kunne tage en fridag i dag, så mon ikke der skal hygges lidt ved kreabordet senere. Først er der lige lidt praktisk, der skal ordnes.

1000 tak fordi du kikkede herind.

Knus Jytte.

2 kommentarer:

  1. Et sødt pigekort til to årige med en kanin, det skal nok blive modtaget godt.

    SvarSlet
  2. So pretty Jytte! Lovely card with soft layers and beautiful textural hearts! Sweet rabbit too~ Hugs, karen o

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.