lørdag den 16. februar 2019

Dåbskort til Isabella

Sidste søndag skulle min søn og svigerdatter til barnedåb - og de havde spurgt om jeg ville lave et dåbskort til den lille pige. Selvfølgelig ville jeg da det. Jeg har igen dykket godt i de gamle materialer og har bl.a. brugt Pion Design papir, hjertedie fra Marianne Design og tekst lavet med min Dymo. De små charms med Tro, Håb og Kærlighed er så fine ovenpå sløjferne.


Kortet er som altid dekoreret med mønsterpapir på alle 4 sider. Det giver lidt ekstra lækkerhed og det betyder meget for mig, at kortet er gennemført og lækkert at aflevere.

1000 tak fordi du kikkede herind.

Knus Jytte

2 kommentarer:

  1. Lækkert kort. Jeg er desværre ikke så god som dig til at få mønsterpapir på alle 4 sider. Håber det bliver bedre i år - du har da lige "PRIKKET" til mig.

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.