torsdag den 28. februar 2019

Grå, lilla og rosegold

Ligesom mange andre er jeg total vild med Prima Marketings smukke materialer, og dagens kort er pyntet med bl.a. mønsterpapir derfra. De lilla nuancer passer så smukt til den mørkegrå baggrund og der er noget sød, gammeldags romantik over kortet.


Baggrunden er lavet med embossingfolder, som jeg har sværtet indeni med VersaMark, før kartonet blev kørt igennem. Derefter lagde jeg et stykke rosegold folie ovenpå den "klistede" baggrund og gnubbede med let hånd, så folien satte sig. Da jeg løftede folien af, havde jeg det fineste drys af rosegold foil på baggrunden. Rigtig lækker detalje.


Pynt er holdt rimelig enkel i matchende nuancer og med små overraskelser til øjet.

Jeg er rigtig glad og taknemmelig for, at jeg stadig har meget trofaste læsere herinde. Det er svært at hamle op med Instagram og Facebook, men jeg forsøger at tilgodese bloggen så meget som muligt.

1000 1000 tak til jer, som kikker herind.

Knus Jytte

3 kommentarer:

  1. ดาวน์โหลด joker123 เกมสล็อตออนไลน์ที่กำลังเดินทางมาแรง Pg ด้วยต้นแบบเกมที่นำสมัยเล่นง่ายสล็อตโจ๊กเกอร์ เปิดให้บริการเกมสล็อตเยอะมาก เครดิตฟรี สล็อต เว็บไซต์ตรง โบนัส 100%

    SvarSlet
  2. pg ยอดเยี่ยมเกมออนไลน์สล็อตบนมือถือแบบใหม่ปัจจุบันของโลกสมัครเล่น PG SLOT วันนี้ไม่มีเบื่อไม่ซ้ำซากในแบบการเล่นเดิมๆอีกต่อไปเป็นเกมสล็อตที่แจ๊คพอตแตกหลายครั้งที่สุดลองเลย

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.