lørdag den 5. januar 2019

Et bogmærke

Så er det vist på tide at pleje bloggen lidt. Jeg har holdt bloggefri det meste af december, så håber der stadig er nogen, som kikker herind.

For et stykke tid siden lavede jeg et par bogmærker på bestilling. Det var et rigtig hyggeligt, lille projekt - og der blev leget med lag på lag af alt muligt. Jeg har bl.a. brugt gamle bogsider, mønsterpapir, washitape, udklippede blomstermotiver, sværte og rub-ons.


Bogmærket er lakeret i 5 lag på hver side - så de mange lag bliver simpelthen indkapslet i lak. Det giver et virkelig smukt resultat.

Jeg har planer om at give mine gamle materialer mere opmærksomhed i år. Jeg har så mange smukke papirer og lækre materialer, som alt for sjældent bliver brugt. Målet er at begrænse mine scrapindkøb og i stedet for prøve at få brugt af de fine materialer, jeg har i forvejen. Ja, det har jeg sagt før, men jeg prøver igen :-)

Desuden vil jeg gerne genfinde glæden ved vintagescrap og ikke kun lave kort mere. Jeg vil rigtig gerne lave noget, som kan bruges til dekoration i hjemmet også. Nu må vi se, hvor langt mine scrapdrømme for 2019 rækker - ligenu er jeg ved godt mod og god tro på, at 2019 bliver et godt og kreativt år.

Rigtig godt og kreativt 2019 til jer alle.

Knus Jytte

1 kommentar:

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.