torsdag den 17. januar 2019

Et dåbskort til lille Vincent

I sidste uge viste jeg et barselskort til en lille dreng. Samme lille fyr skal også have et dåbskort.

Jeg har lavet et Pinwheel kort til ham og jeg har brugt smukke Maja Design papirer til kortet. Der er pyntet med bl.a en doily, blondebånd og charms med Tro, Håb og Kærlighed. Alle materialer er af ældre dato.


Indeni er der pyntet helt enkelt med diecuts og en bort fra et af arkene. Der er mønsterpapir på alle flader af kortet.


Lille Vincent har en storesøster, som snart fylder 2 år. Hun skal også have et kort, så det glæder jeg mig til at komme i gang med.

1000 tak fordi du kikkede herind.

Knus Jytte

2 kommentarer:

  1. Sikke et yndig dåbskort, vi da får da rigtig lavet dåbskort for tiden.

    SvarSlet
  2. So Beautiful Jytte! Your work is soft and the layers are wonderful for the new baby boy! What a pretty pinwheel~ Hugs, karen o

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.