onsdag den 16. januar 2019

Min søns fødselsdagskort

Hip hurra, det min søns fødselsdag i dag - og jeg har selvfølgelig lavet et kort til ham. Gråt og sølv er lækkert sammen til et maskulint kort, synes jeg. Inspiration til kortet er lånt fra Berit Rosenfeldts YouTube kanal. Det er råhygge at følge med derinde.




Materialer er blandt andet fra Happymade og Sizzix Lifestyle.

Følgende kan findes hos Sizzix Lifestyle:
Embossingfolder med træstruktur  #662718 - 3D Texture Fades Embossing Folder - Lumber
Die med tal og "today" #661726 - Brush Numbers
Sløjfedie #661797 - Tiny Bow Mini

1000 tak fordi du kikkede herind.

Kreakram Jytte

1 kommentar:

  1. Sikke et fed fødselsdagskort du har lavet til din søn, tillykke med ham.

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.