lørdag den 8. december 2018

Det er gavetid

December er godt i gang og jeg stornyder den. Ligeså meget som jeg elsker sol og sommer, ligeså meget elsker jeg julemåneden med alt dens hygge, glitter, glæde, lys og kærlighed.

Min søde veninde har fødselsdag den 20. december og jeg har lavet en lille metalæske med indbygget overraskelse til hende.  Lyset er  ikke det bedste at fotografere i, men sådan er det jo på denne tid af året.

Udenpå er æsken dekoreret med yndigt papir og glitterkant og jeg har bundet et smukt bånd om æsken og pyntet med julerøde bær. Sød og fin, men leder ikke tankerne hen på, hvad der gemmer sig indeni.


Når hun åbner æsken gemmer der sig en sød lille vinter/jule shadowbox derinde. Jeg har skrevet til hende, at hun godt må åbne gaven før tid, så hun kan få lidt glæde af den her i julemåneden.


Jeg synes selv, den er blevet rigtig sød - og billedet viser slet ikke, hvor smuk den lille æske er. Jeg har bygget op i 3D-effekt og det er meget mere tydeligt i virkeligheden end på billedet.

Jeg har længe villet lave sådan en æske og den var simpelthen så hyggelig at lave, så jeg må vist lave en til mig selv også.

Jeg tilmelder min lille shadowbox følgende udfordringer:
Papirlosjen - Alt er Lov
Altered Eclectics


1000 tak fordi du kikkede herind.

Juleknus fra Jytte

4 kommentarer:

  1. Sikke en fin æske, den skal din veninde nok blive glad for

    SvarSlet
  2. Wow! For en fantastisk gave å få! Likte spesielt godt alle detaljene inni boksen. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring #alt er lov.
    Klem fra DT-Synnøve

    SvarSlet
  3. Åhhh denne var virkelig nydelig, heldig ho som får den! Alle detaljene som fuglene og bærene var bare heilt topp. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring. DT Monica

    SvarSlet
  4. What a fabulous little shadow box! Love it! Thank you for sharing with us at Altered Eclectics this month. Sammy-x

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.