lørdag den 26. maj 2018

Fødselsdagskort til min søster

Det er ved at være et par uger siden, at jeg har blogget - eller i det hele taget lavet noget kreativt. Det skyldes, at min mor i en alder af næsten 87 år sov stille ind den 14. maj. Siden har mit liv været vendt op og ned - og lige her må selv verdens bedste hobby altså stå stille for en stund.

Inden mor gik bort havde jeg nået at lave dette kort, som jeg har givet min søster til hendes fødselsdag. Meget sommerligt og med masser af lag på lag og søde detajler.



Jeg begynder at savne kreabordet og alle mine ting, men der er så meget at se til lige p.t. og overskuddet til scrap er der bare ikke lige nu. Jeg håber på, at der snart bliver tid og lyst til fordybelse i hulen igen.

Mange kærlige hilsner
Jytte

4 kommentarer:

  1. Hej Jytte.
    Ked af at hører det om din mor, jeg ved hvordan det er, jeg mistede min far og alt det der følger med bagefter tager tid. Der er så mange praktiske ting at tænke på og så sorgen oven i. Ens energi er i den grad på lavpunkt. Det tog mdr før jeg havde overskud til at lave krea igen. Det var ligesom om, at jeg mistede lysten til det.
    Lysten kommer igen og tingene fjerner sig jo ikke , men venter bare på at blive brugt igen.
    Jeg sender positive tanker til dig og håber du kommer godt igennem denne triste tid.
    knus Rikke

    SvarSlet
  2. Det er et super flot kort du har lavet til din søster.
    Jeg kan til fulde forstå at du ikke har haft overskud til alt mulig andet, og det tager tid, før dagligdagen er nogenlunde tilbage.
    Sender et stort knus til <3

    SvarSlet
  3. Hi Jette og hold ud! der er ikke ret mange ord, jeg kan finde. Intet vil være det same i ens liv efter så stort et tab. Men jeg håber, du vil kunne komme videre og glæde dine følgere....

    SvarSlet
  4. Perfect inspiration :) and what attention to detail! I admire and congratulate.

    ดูหนังออนไลน์

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.