tirsdag den 1. maj 2018

Tilbage på Scrap From Your Heart

Efter en lang pause fra DT'er på udfordringsblogs er jeg nu vendt tilbage til 
Scrap From Your Heart.

Det er jeg super glad for, og jeg håber på at mine trofaste læsere vil have lyst til at lege med på nogle af vores udfordringer.

I maj lyder udfordringen: KONFIRMATION. Vi glæder os til at se en masse flotte kreationer med konfirmation som fælles tema.

Jeg har lavet et kort til inspiration. Det er holdt i sort/hvidt og en skøn limegrøn farve.



Hvis du har lyst til at se Design Teamets lækre kreationer - og måske lege med på udfordringen, så kik ind hos os på Scrap From Your Heart.

Mange glade hilsner
Jytte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.