søndag den 13. maj 2018

Jordbær og søde ord

Jeg har de sidste par dage hygget mig med at lave søde, stemplede sommerkort - og det fortsætter jeg med lidt endnu. Jeg har fundet en stak stempler frem, som får mig til at tænke sol og sommer - og så har jeg bare ladet fantasien flyde. I går fik jeg faktisk lavet 4 sommerkort. Her er de 2, som jeg blev mest glad for.



Begge kort lægges i stakken til Cancerkort. 

Jeg hygger mig med at lære teknikken "Masking". Det er lidt tidskrævende, men der er bare så mange muligheder med Masking-teknikken.

Jeg har farvelagt med Zig Clean Colors uden vand - og har brugt Nennah karton til at stemple på.

1000 tak fordi du kikkede herind.

Knus Jytte

2 kommentarer:

  1. Ja det er da rigtige søde sommerkort. Hvilke stempler er der brugt til glas og jordbær.

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.