lørdag den 9. juni 2018

Småkort

Det kniber lidt med at få gang i det kreative igen efter min mors dødsfald. Prøver lidt men finder bare ikke helt samme glæde ved det, som før. Det er ligesom, at jeg ikke rigtig kan fordybe mig i processen lige nu og mest af alt laver noget - blot fordi jeg har forpligtelser, som jeg ikke synes, jeg kan "sylte" længere.

Disse 6 småkort på 10x10 cm. er lavet med dies og basekarton fra Sizzix Lifestyle. Mønsterpapiret er nogle gamle papirer, som har ligget gemt godt væk længe. 


Jeg har brugt følgende fra Sizzix Lifestyle:

Et lækkert diesæt med mange fine dies, som kan mixes og matches,
Sizzi Thinlits nr. 662514, Garden Florals

Basekarton i lækre farver: Sizzix Cardstock Sheets.


Kortene er doneret til Cancerkort.

Jeg håber på, at mit kreamood snart vender tilbage - og indtil da må det køre på lidt lavt blus.

1000 tak fordi du kikkede med.

Knus Jytte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.