lørdag den 20. oktober 2018

Halloween til årstidsreolen

Efterhånden er Halloween blevet et tilbagevendende indslag i min lille årstidsreol. Selvom jeg ikke som sådan fejrer Halloween, så er det faktisk rigtigt sjovt at (u)hygge lidt ved kreabordet.
Dette års halloweentag er lavet med dies fra Sizzix Lifestyle, og jeg har haft gang i følgende 2 sæt thinlits: 662580, Halloween Set og 661727, Spooky.


Knoglerne i gryden er belagt med noget selvlysende lim, som jeg købte for flere år siden. Det er blevet lidt tykt, men det virker stadigvæk. Når det er mørkt, lyser knoglerne op. En lille, sjov detalje, synes jeg. 


Hvad med dig? Laver du også halloween projekter?

Jeg tilmelder mit halloween tag følgende udfordringer:
Paperminutes - Halloween Countdown - del 2
City Crafter Challenge - Halloween
Dies R Us - Anything Fall
Nordsalten Hobbyklubb - Alt er Lov

1000 tak fordi du kikkede herind.

Knus Jytte


8 kommentarer:

  1. Fabulous tag!! Thanks so much for playing in our ‘Anything FALL’ challenge at Dies R Us. Good Luck and please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    SvarSlet
  2. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing.Thank for your very good article...!

    หนังออนไลน์

    SvarSlet
  3. Great details - the texture paste(?) the gems - this is spookily good! Thanks for joining in at City Crafter.

    SvarSlet
  4. Kul tag! likte spesielt godt "bling" øynene og teksten på gryta:)
    Takk for at du deltar på utfordringen til Nordsalten Hobbyklubb! DT Ingunn

    SvarSlet
  5. Det er et fint Tag. Sjovt med lim der lyser i mørket :-) Jeg fejre heller ikke Halloween og plejer ikke at lave Halloween scrap, men synes i andre er sindssyg dygtige til det.

    SvarSlet
  6. Så stilig haloweentag, artig med glow in the dark :)

    Tusen takk for t du deltar på utfordringen hos NSHK.

    Klem DT Marielle

    SvarSlet
  7. What a lovely composition of dies. Thanks for showing your tag for paperminutes.
    hugs
    mamapia

    SvarSlet
  8. Love your spooky tag! So fun. Thanks for joining us at Dies R Us!

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.