lørdag den 22. april 2017

Hello Lovely

For et par dage siden købte jeg det smukkeste stempelsæt hos Happymade.dk. Det er fra Concord & 9th og hedder Hello Lovely Stamp Set. Jeg er f o r e l s k e t.... det er simpelthen så lækkert - og jeg måtte straks afprøve det.

Jeg har farvelagt med Versa Magic Dew Drops - også købt hos Happymade.dk. Til pynt lidt guldspalt, pailetter og Nuvo Drops. Et hurtigt og drønlækkert kort.




Det stempelsæt er med det samme blevet et yndlingsstempel - og jeg glæder mig til at udforske mulighederne i det.

Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:
Inkspirational - Graffiti
Scrappelyst - Grublis for april - vår

1000 tak for at du kikkede herind. Jeg håber, du må få en rigtig dejlig forårsdag.

7 kommentarer:

  1. So beautiful! Love how you have coloured this :)

    Jen xx

    SvarSlet
  2. Så lekkert kort! Nydelig stempel og fargelegging!
    :) Karen Elise

    SvarSlet
  3. Det er et skønt stempel.
    Og sikken nogle dejlige farver, jeg er især vild med guld der er ud over kortet.... så lækkert kort :-)

    SvarSlet
  4. Nydelig kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlet
  5. What a lovely card! Your watercolor effect looks great and your bold sentiment suits the card. Thanks for sharing with us at Inkspirational!
    - Shauna

    SvarSlet
  6. Utrolig lekkert og herlig vårlig kort!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.