lørdag den 8. april 2017

Forårsstemning

Jeg har igen leget med blomsterstempler og zig-pens. Denne gang har jeg brugt et stempelsæt fra WPlus9. Jeg håber, de på et eller andet tidspunkt kommer i de danske scrapbutikker, men indtil videre har jeg ikke set dem herhjemme. Her er stemplerne brugt til et forårskort i sarte farver.


Jeg har brugt en stencil og distress ink til baggrunden. Blomsterne har jeg stemplet for sig selv, farvet dem med zig-pens, klippet dem ud og limet dem på baggrunden. Jeg har lavet små detaljer på blomster og blade med en hvid gel-pen. En kant af guld-glittertape, 3 pailetter og en smule glossy accent er brugt som lidt "spræl" på kortet.


Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:
AAA Cards - Shiny Spring 
Sweet Stamping Challenge - Mellow yellow 
Inkspirational Challenge - Word Prompt "Spring" 
Hobbygarasjen - Alt er Lov 
Kort o Mania - Vår
Hjerteboden - Vårfornemmelser med blomster 

1000 tak for at du kikkede med.

Knus Jytte :o)

7 kommentarer:

  1. Love the simplicity of those floral blooms and you've coloured them beautifully. Thanks for playing at AAA Cards.

    SvarSlet
  2. wonderful colouring and gorgeous Spring feel. Thanks for joining AAA and Ink

    SvarSlet
  3. Eit friskt og flott kort ♥
    Takk for at du deltar i Hjerteboden sin utfordring :)
    Vårklem frå DT-Audhild ♥

    SvarSlet
  4. Such pretty soft spring colours. Thanks for playing with us at AAA Cards!

    SvarSlet
  5. Herlig og flott bakgrunn til blomstene
    Takk for at ditt bidrag hos Hobbygarasjen.no
    DT Jorunn Elin

    SvarSlet
  6. What a lovely card! I love the subtle polka dot background and the fun, funky flowers! Thanks for sharing with us at Inkspirational!
    - Shauna

    SvarSlet
  7. Fab card. Thanks for joining us at Sweet Stampin'
    Cass xx

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.