tirsdag den 27. december 2016

Godt Nytår

Som det allersidste blogindlæg for i år, vil jeg vise jer et Nytårskort, som jeg er rigtig stolt af. Idéen har jeg fået efter at have set videoen med Anettes super flotte kort. Jeg måtte bare prøve teknikken. Jeg førte den faktisk et skridt videre ved til slut at embosse hele cirklen med klar embossingpulver. Ellers er teknikken præcis, som Anette så flot viser det på sin video. Bare med andre materialer. 1000 tak til Anette for inspiration.


Jeg er total fascineret af, hvor flot kortet blev med embossing til slut. Det er som om, at kuglen (som jeg synes, det ligner) er blevet dimensionel på den rigtige måde. Jeg har pyntet med små klare blingsten i selve kuglen, men det er svært at se på billedet. Som altid på denne årstid, er kortet meget flottere end fotoet fanger. De små sølv- og bling effekter er bare SÅ flotte.

Kortet er sendt til min dejlige barndomsveninde - og jeg ved, at hun bliver glad for det. Hun har nemlig set kortet og var vild med det. Selv synes jeg, at det er et af mine flotteste kort i år - og overvejede også at tage det med på min Top 12 i går, men syntes det fortjente sit eget indlæg.

Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:
CASology - Toast
Inkspirational Challenges - Neutrals Only
Lets Craft and Create - Christmas and/or New Year

Til slut vil jeg ønske jer alle et rigtigt GODT NYTÅR!

10 kommentarer:

  1. Super flot kort Jytte, og rigtig godt nytår til dig også😊

    SvarSlet
  2. Det er utrolig flot....kan godt forstå at du selv er meget tilfreds, for det har du al mulig grund til at være :D

    SvarSlet
  3. Super flot kort Jytte <3. Og hvor er jeg da GLAD for at have kunnet bidrag til din inspiration. Netop fordi jeg ofte selv er inspireret af DIG og dine flotte kreationer.
    Rigtig godt nytår til dig og dine Jytte.
    Knus, Anette

    SvarSlet
  4. Very beautiful card and love the picture. Thank you for sharing your beautiful card with us at Let's Craft and Create and can't wait to see your next beautiful card or project with us soon. Nancy Hill, Design for Let's Craft and Create

    SvarSlet
  5. Wowww super flott kort Jytte!
    Ønsker deg et riktig kreativt og Godt Nytt år.
    Gleder meg til å følge bloggen din i 2017 også :)
    Klem, Inger

    SvarSlet
  6. Lovely, elegant card, Jytte! Thanks for playing along with us at CASology this week!

    SvarSlet
  7. A beautiful, elegant card, Jyette! I love the clean colour scheme and central focal point too. Thanks so much for joining us at CASology this week, and a very happy New Year to you too!

    SvarSlet
  8. Du ønskes et rigtig godt nytår her fra mig, må du få mange gode kreative dage.

    SvarSlet
  9. Such an incredibly pretty 'ornament' with the swirls and neutral palette! I know your friend adored it, as do I! Thank you for sharing this gem in the Inkspirational gallery! Happy New Year!
    ~carol

    SvarSlet
  10. Very pretty. Thanks for joining us at Let's Craft and Create. ~DT Janis

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.