fredag den 23. december 2016

Endnu et nytårskort

Her på selveste Lillejuleaftensdag har jeg igen et nytårskort at vise jer.Igen er kortet langt flottere end fotoet kan fange. De sølvglitrende champagneglas er bare SÅ flotte i virkeligheden.'

Baggrunden er lavet med sølv og blå spray, som er splattet direkte på kortbasen. Derefter har jeg bundet en lille sølvsløjfe om hver glas og limet glassene på. Banneret er løftet en smule med 3D-puder, så det giver lidt dimension til kortet. Til sidst har jeg sat Nuvo Drops på i nuancer, som passer til kortet. Jeg er fuldstændig vild med de Nuvo Drops og jeg er sikker på, at de kommer til at blive brugt på mange af mine fremtidige kort.



Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:
Lets Craft And Create - Christmas/New Year
AAA Cards - Silver
CASology - Toast

1000 tak for at du kikkede herind - og RIGTIG GLÆDELIG JUL .... <3

Knus Jytte

5 kommentarer:

  1. These drops do look amazing and make the perfect background for these sparkly glasses. Thanks for joining AAA

    SvarSlet
  2. Beautiful and elegant New Year's card! Thanks for joining us at Let's Craft and Create
    Tina dt

    SvarSlet
  3. Those sparkly silver glasses are fabulous and the splatter adds fun dimension. Thanks for playing along with CASology this week!

    SvarSlet
  4. Beautiful! :) Thank you for joining us at Let's Craft and Create!
    Catherine DT

    SvarSlet
  5. Oh, wow, what a pretty, shimmery card! I love those sparkly glasses and the pretty sparkly splatter background, such great colors! Thanks for joining us at CASology!

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.