lørdag den 25. april 2015

Pocket Letters

Jeg har de sidste par uger haft gang i at lave Pocket Letters. Nu har jeg lavet 5 og er efterhånden ved at finde en god måde at lave disse på. De små kort kræver, ligesom alt andet kreativt, lidt planlægning at gå efter. Jeg vil jo helst aflevere en side, som modtageren bliver glad for. Det lyder til at være lykkedes indtil videre. Her et par af de første.
 Nr. 2
 Nr. 3

Jeg er vild med det koncept. Super hyggeligt at lave - og ikke mindst at modtage. Jeg har fået 5 smukke sider tilbage og de er sat i ringbind og gemmes til glæde og inspiration.

Nu må jeg også holde en lille pause med mine Pocket Letters. DT-projekter og et par bestillinger på kort venter de kommende dage. Dog har jeg en aftale kørende om endnu en Pocket Letter midt i maj - og jeg glæder mig allerede til at lave den.

1000 tak for at du kikkede ind og ha' en rigtig dejlig weekend.

Knus Jytte :)



3 kommentarer:

  1. Så fine Letters, hvor alting matcher

    God weekend, knuss

    SvarSlet
  2. Hyggelig idé og dine pocket letters er rigtig fine og gennemførte.

    SvarSlet
  3. super søde, ligner ATC størrelsen, det kaldte vi dem før i tiden

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.