torsdag den 2. april 2015

Et fødselsdagskort

I tirsdags fandt jeg et skønt diesæt i Hobbyboden. Det er fra Lawn Fawn og du kan finde det HER.
Jeg måtte da strakt lege med det og det kom der så et fødselsdagskort ud af. Stemplet er fra Waltzing Mouse Stamps og det kan du finde  HER.


Det er første gang, at jeg bruger et af de fine papsugerør, som jeg har købt hos vores lokale Bog & Idé. Synes det passer perfekt til det her kort. Lidt glimmertape i kanten og de 3 små røde hjerter giver kortet lidt spræl. Synes selv, at det er blevet rigtig sødt.

Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:
Scandinavia Paper Fun - Bursdag/Fødselsdag
Simply Create Too - Anything goes 
Stamp ARTic - Brug stempel 

1000 tak fordi du kikkede forbi - og ha' en dejlig dag - måske med kreativ hygge.

Knus Jytte :)


7 kommentarer:

  1. Nydelig kort!
    God Påske:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  2. Super sødt hele vejen igennem.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  3. Fun cas card. well designed. Thank you for sharing with us at Simply Create Too - Myrna DT

    SvarSlet
  4. Super flot Fødselsdags kort.
    Det glimmer tape giver fed efekt.

    SvarSlet
  5. Kjempe fint fødselsdags kort!
    Tusen takk for at du deltar på bursdagsutfordringen hos Scandinavia Paper Fun.
    Smil fra DT Vibekke

    SvarSlet
  6. Så flott bursdagskort du har laget:)
    Takk for at du deltar i Scandinavia Paper Fun utfordringen:)
    DT Henriette

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.