torsdag den 10. januar 2013

Et fødselsdagskort i lyse, lette farver

I dag vil jeg lege med på The Pretty Little Ribbon Shop Blog. 

Dejligt at arbejde i lyse og lette farver - lige til at blive i godt humør af, ikke? Gult og lyserødt er bare så flot sammen, synes jeg.


Et hurtigt kort at lave, for Big Shotten har jo stort set lavet det hele for mig :)

Jeg har liftet fra denne skønne blog - som jeg skynder mig at blive fast læser af. Der er bare de smukkeste kort. Her skal jeg godt nok ikke gå glip af noget :)

Rigtig god aften og 1000 tak fordi du kikkede forbi.

Knus Jytte :) 

18 kommentarer:

  1. Det er et skønt kort du har lavet i skønne farver.
    Du er altså også super dygtig til at lave sløjfer.
    Ja, det er nogle fine kort hun laver, den blog må vi vist følge med på.

    SvarSlet
  2. Sikke et elegant kort, dy har lavet.
    Du fik vel lov at dreje håndtaget på Big Shot? ;-)
    Må vist lige tjekke den blog ud.
    Forsat god aften.

    SvarSlet
  3. Rigtig skønt kort og ja gult og lyserød er faktisk søde sammen... det havde jeg ikke gættet men godt der er nogen der tør... hi hi

    SvarSlet
  4. Big shotten har måske standset men det er dig der har fået det til at se fantastisk ud. Super flot kort og farverne spiller max

    SvarSlet
  5. Super skønt kort i lækre farver. Jeg syntes også at dine sløjfer er skønne.

    SvarSlet
  6. Hvor er det sødt, lige da jeg så det kom jeg til at tænke på en sød lille baby pige: hvidt rosa og gult, lækre farver, og jeg elsker også at finde en spænende blog jeg ikke kendte, og blive følger. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Det er et virkeligt fint og sødt kort. Godt arbejde. God aften, hilsen Hannah.

    SvarSlet
  8. Skønt og enkelt kort i nogle dejlige forårsfarver.
    Dejligt når man finder en ny inspirationskilde - jeg har fulgt hendes blog i flere år, og hun er bare en dygtig kortmager :)

    SvarSlet
  9. Kjempestilig! Herlig fargesammensetting og stilig oppsett.
    klem Unni

    SvarSlet
  10. Hvor er det fint og elegant i søde sommerfarver.
    De stempler du har brugt er bare lækre - man får jo aldrig samlet ALT det man får behov for i denne her hobby - haha.

    Knus.

    SvarSlet
  11. Foråret lurer lige om hjørnet....eller det er den fornemmelse man får af at se på dit søde kort..

    SvarSlet
  12. Ej, sødte... er det dig, som har lavet det kort?? Jeg har lige set det på pinterest og har planer om at pinne det og ikke mindst lifte ideen med de friske farver og flaget. Det ser super godt ud!

    SvarSlet
  13. Super flot kort du har lavet, mange flotte detaljer

    SvarSlet
  14. A beautifully crisp and elegant card.

    It's great to see you at Pretty Little Ribbons challenge this month, thanks for joining in.

    B x

    SvarSlet
  15. Smukt og enkelt i skønne forårs farver.

    God weekend, knuss

    SvarSlet
  16. jep hurra for biggen, men det er nu dig der samler og designer. super sødt er dit kort

    SvarSlet
  17. super sødt som altid♥
    knussss

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.