mandag den 7. januar 2013

Et af de svære ...

... herrekort... pyha ...  Det er bare SÅ svært, men jeg kan da se, at jeg er blevet bare lidt bedre hen ad vejen - og jeg har tænkt mig at fortsætte udviklingen. Det MÅ da for søren blive lettere med tiden :)

Nu har jeg tilmelder jeg altså et herrekort til en udfordring - og faktisk 2 prøvelser på een gang .. et herrekort OG en skitse... ikke mine stærke sider, men prøver. Jeg beklager det dårlige lys ..  nu hvor ferien er slut, er det også slut med dagslys til at fotografere i.

Papiret er fra Pion Design og bilen fra G45. Jeg har brugt en læderrest som bånd under uret - og jeg har fyldt lidt salt i det lillebitte glas (og limet proppen på).


Jeg tilmelder kortet følgende udfordring:
Here Come The Boys - #43 Sketch 

Tusind tak for kik og kommentarer.

Ha' en dejlig aften :) 

16 kommentarer:

  1. Det er et rigtig flot kort. Herre kort har du bestemt ingen problemer med.
    God aften.

    SvarSlet
  2. That is a great card, I really like vintage at the moment, Thanks for joining us at Here come the boys, good luck with the challenge Mandz xox

    SvarSlet
  3. Det er blevet et meget maskulint kort, det ternede papir ligner skjortestof, og der er oven i købet skjorteknapper med, og vis mig lige det mandfolk der ikke ville savle over den bil. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Hvad er det for problemer du har med Herrekort???? Det er jo Super flot.

    SvarSlet
  5. Fabulous fortolkning af Sketch, elsker dit billede og din farveskema! Tak for at deltage i så hurtigt også! Wow forbløffet over, at du har siddet og fulgt skitsen! Tak for at spille på Here Come The Boys, Woo x

    SvarSlet
  6. Fantastisk smukt herrekort. Brun, blå, læder, bil......sådan skal det vist være. I øvrigt en fin skitse !
    Og mon ikke grunden til at vi synes herrekort er svære, er at vi ikke synes mænd skal have bling og blomster....hihi.
    Jeg synes. det her kort er et af de bedste jeg har set.

    Held og lykke med udfordringen.
    Knus

    SvarSlet
  7. Dette klarte du med glans, råstilig var det, klem bente:)

    SvarSlet
  8. Hvor er det altså bare flot.

    Rigtig god dag

    SvarSlet
  9. Jeg synes nu det går godt for dig... det er super flot.

    Ha en god tirsdag, knus

    SvarSlet
  10. Det er da blevet et rigtig flot herre kort... men ja de er lidt sværere at lave... hi hi

    SvarSlet
  11. Waw it's gorgeous!!! Thank you for joining us at Here Comes The Boys. Hugs! MOjca

    SvarSlet
  12. Du er da "herrego'" til at lave herrekort! :) Det er super flot!

    SvarSlet
  13. Super flot herrekort, man kan ikke se på kortet at du har svært ved at lave det, det er både flot og gennemført.

    SvarSlet
  14. Flot herrekort, Jytte. Ved ikke hvorfor de herrekort er så sværet. Men jeg har også sat mig for at lave nogle herre/dreng kort her i januar.

    Ha en god onsdag

    SvarSlet
  15. Fabulous card, lovely embellishments. hank you for playing along at Here Come The Boys.
    Becky x

    SvarSlet
  16. Such a cute card, love your colours. Thanks for playing at HERE COME THE BOYS.

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.