fredag den 27. juli 2012

Et sommerkort

Min sommerferie synger på sidste vers. I dag tager jeg hul på sidste feriedag og hvad er da mere sommerligt end at afslutte ferien ved stranden. Inden jeg pakker strandtasken, vil jeg lige blogge et enkelt sommerkort i glade farver. I fødselsdagsgruppe 2 på Scrapsisters har jeg lagt op til en lille sommerudfordring - her er mit eget bidrag.


Jeg har brugt hele 3 forskellige stempelsæt til kortet - heriblandt mit spritnye med store jordbær fra Waltzing Mouse. Teksten er fra et stempelsæt fra Marianne Design og de små fluer fra Hero Arts. Jeg har brugt Distress Ink til jordbærstemplerne.

Kortet tilmelder jeg i udfordringen hos Simply Create Too, som vil se noget brugt mindst 2 gange.

På mandag er det så hverdag igen - i hvert fald for en uge. Derefter snupper jeg nemlig en uges afspadsering og håber vejret så stadig er lidt sommerligt. Men ellers har jeg jo masser af tid til scraphygge :)

Ha' en dejlig dag og 1000 tak fordi du kikkede forbi - og tak fordi du også gav dig tid til at skrive en lille kommentar til mig :)

Knus Jytte :)

18 kommentarer:

  1. Sødt og sommerligt - nyd din sidste feriedag.....

    SvarSlet
  2. Hvor er det sødt sommerkort, så kan det da vist ikke blive mere "sommerligt"
    Du må have en rigtig dejlig "sidste feridag", håber du vil nyde den til sidste minut!

    SvarSlet
  3. Så koselig dette var.
    Kjempesøte jordbær !
    En riktig god helg til deg.

    SvarSlet
  4. muummm jeg ellllsker jordbær, dejlig sødt sommer kort. nyd denne dag i fulde drag.
    knus Sanne

    SvarSlet
  5. Mmmmm de jordbærene så gode ut!! Et skikkelig sommerkort, selv regnværet utenfor vinduene mine her stilnet nå :-) Nyt den siste feriedagen din, håper været er bedre enn her!!
    Klem Unni

    SvarSlet
  6. Jordbær, så bliver det da ikke mere sommer-ligt, sødt kort. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Supersødt sommerkort - og hvor hyggeligt, det digt husker jeg fra poesibøgerne, da jeg var barn (godt nok på dansk ;0)
    Håber du nyder din sidste feriedag ved stranden.

    SvarSlet
  8. Super flot, jeg er vild med de jordbær, du har virkelig lavet et rigtig sommer kort, godt tænkt.

    SvarSlet
  9. Rigtig fint sommerkort. Jeg starter på 3 ugers ferie om et par timer. Glæder mig helt vildt. :-)

    SvarSlet
  10. Sikke et dejligt sommerkort du har lavet. Rød og gul...så kan det ikke blive mere "glad i låget kort". Øv at din ferie er slut, men med afspadsering om en uge, har du da en blød start ;-)

    SvarSlet
  11. Super lækkert kort! Det er da til at overskue at ferien er ved at slutte når du kan se frem til en uges afspadsering, hvor skønt.

    SvarSlet
  12. Umm det er lige til at spise, det kort =D
    Nu håber jeg at du får den dejligste dag, på stranden.
    Selvfølgelig bliver det sommer igen,når du skal have afspadsering
    Knus

    SvarSlet
  13. Hvor er det bare et lækkert sommerkort Jytte...

    Jeg håber du har nydt din ferie i fulde drag, du har ihvertfald haft ferie i den bedste sommeruge vi har haft med solskin :)

    Håber din tur på stranden bliver dejlig og du husker solcreme :)

    Rigtig god weekend :)

    SvarSlet
  14. Rigtig sødt sommerkort. Jeg kan godt lide de farver, som du har brugt:-)

    SvarSlet
  15. Super flot sommerkort, håber du nød vejret i går:)

    SvarSlet
  16. Your card is beautifully done--love your strawberries. Glad you joined us for Challenge #18 - "Use it Twice"


    Diane
    Simply Create Too Design Team Member
    http://DianesDigitalDesigns.blogspot.com

    SvarSlet
  17. I love the two strawberries side by side. What a sweet summer card. My husband is Danish also and would like your blog! Thanks for playing along with the Simply Create Too Challenge "Use it at least two times"
    Jennifer - DT Member- Simply Create Too

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.