onsdag den 11. juli 2012

Et fødselsdagskort til Heidi

I går havde Heidi fødselsdag og som DT-kollega på Card and Scrap skulle hun da ha' et kort fra mig. Heidi laver selv fine kort - mest i vintagestil, så hop over og besøg hendes blog her.

Jeg har brugt papir og motiv fra Pion Design.

I sidste uge modtog jeg de smukkeste håndlavede ting fra Mette, som jeg har en lille swap kørende med. Mette havde bl.a. lavet et par super smukke blomster til mig - og jeg blev bare så inspireret, at jeg selv måtte lave et par blomster. Disse er lavet af lidt blonder og perler og er sat sammen med limpistol. En af dagene vil jeg smutte en tur i genbrugen og kikke efter lækkert stof til blomster. Jeg er sååå vild med at lave dem :)

Her er mine blomster:
Jeg tror, de begge ender som pynt i mit minialbum.

1000 tak for kik og for søde kommentarer - ha' en god dag :)

Knus Jytte :)

15 kommentarer:

  1. Lækkert kort og super fede blomster.

    SvarSlet
  2. Flot kort og lækre blomster!

    SvarSlet
  3. Flot kort og rigtig fine blomster :)

    SvarSlet
  4. WAUW super flot kort og super flotte blomster :o))

    SvarSlet
  5. awww super sødt kort og skønne blomster, så godt en video forleden med de der perler og limpistol.. sikken en masse nye behov man snart får...pins, blomster med perler og..ja det er bare derudaf.. super skønne ialtfald

    SvarSlet
  6. Utroligt smukt kort du har lavet til Heidi, og dine Metteblomster er så søde, dem burde jeg måske også prøve når jeg er færdig med det jeg er i gang med.
    knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Supper flot kort og fine blomster.

    SvarSlet
  8. Ejjj hvor er det fint...

    Hold da op nogle VILDT smukke blomster du har lavet selv...!!

    SvarSlet
  9. Du er simpelhen fuld af super gode ideer og rigtig flot kort du har lavet. Tak for de fine kommentar du altid har til mig og mine kort, det luner. Hilsen Annette

    SvarSlet
  10. Flot flot kort og skønne blomster..

    SvarSlet
  11. Så mye lekkert du lager! Jeg har tittet litt rundt i bloggen din og er så imponert! Du er kjempeflink og denne bloggen må jeg virkelig følge med i videre!
    Klem Unni

    SvarSlet
  12. Super flot kort, jeg kan godt li dit valg af pynt, alt er perfekt sat sammen.
    God weekend

    SvarSlet
  13. Flot pynt! Og kanon flot kort..
    God weekend

    SvarSlet
  14. Waw et flot kort og de blomster er simpelthen for flotte, smiler

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.