lørdag den 30. juli 2011

Med kærlig hilsen

.. fra mig til cancerkort ...

Det har været den skønneste sommerdag her - og jeg har siddet i solen det meste af dagen :-)
I går aftes ville jeg lige afprøve en tut, fundet på Pips blog - en silkepapirsblomst i 20 lag. Den blev rigtig sød, og er meget let at lave. Den dukker helt sikkert op indimellem på mine kort :-)
Kombinerede den med en anden blomst - lavet af en muffinform .. også en tut, jeg lige skulle afprøve ..

Det lille stempel "Med kærlig hilsen" er mit yndlingsstempel med dansk tekst .. Det er bare så anvendeligt og rigtig sødt. Kortet kommer i stakken til cancerkort.



Fortsat god weekend og 1000 tak for kik og kommentarer :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.