mandag den 25. juli 2011

Babykort

... er ikke det jeg laver mest af, men inspireret af en venindes kort fik jeg lige lyst til at lave et par stykker.

Barnevognen er eget design - er blevet helt vild med selv at lave mine små modeller.
Bamserne er punchede, så har jeg tegnet ansigt på dem og de har fået en gang glossy accent (bamserne på det lille drengekort har fået 3D lak .. ikke helt den samme effekt som glossy accent ).



De små kort er 8 x 8 cm.

Nu tror jeg, at jeg vil finde julepapiret frem og så småt begynde på julekortene.

Tak for kikket og 1000 tak for din kommentar :-)

2 kommentarer:

  1. Hvor sødt Jytte, den lille bamsepunds har jeg da også, den må findes frem, og dine barnevogne er super, med knaphjul. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  2. Hvor er det nogle søde babykort. Jeg kan især godt lidt barnevognene. Den blå med de tegnede stænger ned til hjulene minder om Arne Ungermanns tegninger i "Katinka og dukkevognen".

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.