mandag den 19. juni 2017

Et sommertag

Jeg har hygget mig med at lave et shabby sommertag med nogle af mine lækre dies fra
Sizzix Lifestyle.

Jeg har brugt smukke papirer fra Lemon Craft. Er vild med de sarte farver, som jeg har "hvidvasket" med gesso for at få et virkelig sart look. Der er pyntet med hvide Perfect Pearls rundt i kanterne.


Roserne er lavet med Sizzix nr. 661788 og bladene er lavet med Sizzix nr. 661713, som egentlig er en blomster-die. Jeg har valgt at bruge den lidt kreativt som blade til roserne. Jeg har pyntet hver rose med en perle i matchende farver. Derudover er der pyntet med halvperler, lidt blonde og en virkelig smuk perlebling-ting.


Følgende Sizzix dies er brugt til tagget:
660225 - Friendship words
Tim Holzt - Tag & Bookplates

1000 tak for at du kikkede herind og fortsat god dag.

Mange kreahilsner

Jytte

2 kommentarer:

  1. Rigtig smukt....og fedt for dig at du nu er med i Sizzix klanen...på den positive måde :D

    SvarSlet
  2. Så sødt og nostalgisk ...fin effekt med hvid vaskning :-)

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.