På designteamet i Card and Scrap er vi på adventsgave med hinanden. Jeg har sendt 3 gaver afsted til Norge og nu, hvor de er kommet godt frem, kan jeg godt vise, hvordan gavemærkerne ser ud på pakker.
Jeg ved jo, at pigerne er glade for vintage, så jeg lavede 3 rosetter som gavemærker (pakkelapper som de så hyggeligt hedder på norsk).
Det var rigtig hyggeligt at lave dem og så er det jo lidt andet end det, man plejer at se.
Ha' en dejlig weekend.
Knus Jytte :)
lørdag den 31. oktober 2015
fredag den 30. oktober 2015
Nordisk vinter
Jeg har igen lavet et julekort med kold, nordisk vinterstemning. De samme papirer som mit forrige indlæg, men dekoreret på en anden måde.
Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:
RRR - #128 Get a head start on christmas
Simply Create Too - Baby it's cold outside
North Star Design og Engros - Jul
1000 tak fordi du kikkede herind og rigtig god weekend.
Knus Jytte :)
Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:
RRR - #128 Get a head start on christmas
Simply Create Too - Baby it's cold outside
North Star Design og Engros - Jul
1000 tak fordi du kikkede herind og rigtig god weekend.
Knus Jytte :)
onsdag den 28. oktober 2015
Julekort med vinterstemning
I dag har jeg leget lidt med Pion-papirer. De er altid på favoritlisten her. Ved hjælp af lidt pynt i kolde farver, har jeg forsøgt at ramme en stemning af kold, nordisk vinter.
Som en lille sød detalje, har jeg pyntet med et par små bjælder. Tænker de vil bringe et lille smil frem hos modtageren. Det er vel formålet med julekort: at skabe glæde.
Tekststemplet gled en anelse for mig, men det er ikke værre, end det blot nu ligner en skygge af teksten og det kan jeg faktisk rigtig godt li.
Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:
RRR - #128 Get a head start on christmas
Papirdesign - Bruk dies
Simply Create Too - Baby it's cold outside
We Love Vintage Challenge - Vintage Christmas
Jeg skifter lidt mellem julekort og andre projekter. Af en eller anden grund er jeg lidt langsom med julekortene i år, men mon ikke jeg "når" det alligevel ... vi er jo da stadig kun i oktober.
1000 tak fordi du kikkede herind og ha' en dejlig dag.
Knus Jytte :)
Som en lille sød detalje, har jeg pyntet med et par små bjælder. Tænker de vil bringe et lille smil frem hos modtageren. Det er vel formålet med julekort: at skabe glæde.
Tekststemplet gled en anelse for mig, men det er ikke værre, end det blot nu ligner en skygge af teksten og det kan jeg faktisk rigtig godt li.
Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:
RRR - #128 Get a head start on christmas
Papirdesign - Bruk dies
Simply Create Too - Baby it's cold outside
We Love Vintage Challenge - Vintage Christmas
Jeg skifter lidt mellem julekort og andre projekter. Af en eller anden grund er jeg lidt langsom med julekortene i år, men mon ikke jeg "når" det alligevel ... vi er jo da stadig kun i oktober.
1000 tak fordi du kikkede herind og ha' en dejlig dag.
Knus Jytte :)
lørdag den 24. oktober 2015
En udfordring på Facebook
Jeg har meldt mig i en norsk Facebook gruppe, som hedder ArJo's Tag og ATC kos. I går aftes blev vi sat på en udfordring, som bliver kaldt Steg for steg (på dansk trin for trin). Jeg lavede 2 tags i går aftes og fulgte udfordringen "live". Fotoet er taget sent i aftes og lyset er elendigt - det må i lige tage med.
Vi havde godt gang i de våde materialer og det var super hyggeligt. Jeg fik også brugt mine mist's lidt igen. Det er ellers længe siden sidst.
I dag arbejde jeg så videre på udfordringen med ATC's. Det blev 4 ATC's i skøn artsy stil.
Det er ikke sidste gang, at jeg hopper på sådan en udfordring. Det har været så sjovt og jeg har fået brugt nogle af de ting, som har ligget lidt på stand-bye.
1000 tak fordi du kikkede herind og fortsat god dag.
Knus Jytte :)
Vi havde godt gang i de våde materialer og det var super hyggeligt. Jeg fik også brugt mine mist's lidt igen. Det er ellers længe siden sidst.
I dag arbejde jeg så videre på udfordringen med ATC's. Det blev 4 ATC's i skøn artsy stil.
Det er ikke sidste gang, at jeg hopper på sådan en udfordring. Det har været så sjovt og jeg har fået brugt nogle af de ting, som har ligget lidt på stand-bye.
1000 tak fordi du kikkede herind og fortsat god dag.
Knus Jytte :)
torsdag den 22. oktober 2015
Tilbage til kortene
Jeg lægger det artsy lidt fra mig og er tilbage med et julekort. Igen i papirer fra Riddersholm og med masser af hvid maling i stedet for sværte.
Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:
Papirdesign - Bruk dies (blomsterne er lavet med dies)
We Love Vintage - Vintage Christmas
RRR - Get a head start at christmas
Scrappelyst - Knapper
1000 tak fordi du kikkede ind.
Knus Jytte :)
Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:
Papirdesign - Bruk dies (blomsterne er lavet med dies)
We Love Vintage - Vintage Christmas
RRR - Get a head start at christmas
Scrappelyst - Knapper
1000 tak fordi du kikkede ind.
Knus Jytte :)
onsdag den 21. oktober 2015
Endnu en malet pige
Jeg er ligesom blevet helt hooked på at tegne og male. I går aftes så jeg et par videoer med Dina Wakley. Hun er bare så inspirerende.
For rigtig længe siden begyndte jeg på en art journal, men den har ligget urørt i nogle måneder nu. De sidste sider jeg lavede i den, var jeg ikke tilfreds med. Jeg dækkede dem med gesso og malede ovenpå. Så de prikker du ser "under" ansigtet stammer altså fra den tidligere side.
Jeg har brugt ren akrylmaling til pigen her. Ingen vand på penslen - kun maling. Et par enkelte steder har jeg brugt en vådserviet som "viskelæder", - ellers kun maling, tre pensler og mine fingre. Dog var skitsen ridset op med kulblyant.
Næste gang vil jeg gøre noget mere ud af baggrunden, før jeg maler motiv på.
Det her er altså fantastisk fedt. Det er så tilfredsstillende at se, at jeg faktisk godt kan tegne og male - og jeg kan rigtig godt lide, at finde min egen måde at udtrykke mig på.
1000 tak fordi du kikkede herind.
Knus Jytte <3
For rigtig længe siden begyndte jeg på en art journal, men den har ligget urørt i nogle måneder nu. De sidste sider jeg lavede i den, var jeg ikke tilfreds med. Jeg dækkede dem med gesso og malede ovenpå. Så de prikker du ser "under" ansigtet stammer altså fra den tidligere side.
Jeg har brugt ren akrylmaling til pigen her. Ingen vand på penslen - kun maling. Et par enkelte steder har jeg brugt en vådserviet som "viskelæder", - ellers kun maling, tre pensler og mine fingre. Dog var skitsen ridset op med kulblyant.
Næste gang vil jeg gøre noget mere ud af baggrunden, før jeg maler motiv på.
Det her er altså fantastisk fedt. Det er så tilfredsstillende at se, at jeg faktisk godt kan tegne og male - og jeg kan rigtig godt lide, at finde min egen måde at udtrykke mig på.
1000 tak fordi du kikkede herind.
Knus Jytte <3
tirsdag den 20. oktober 2015
Øvelse gør mester ....
... siger man ...
Jeg har igennem lang tid haft lyst til at tegne og male ansigter. Jeg er så fuld af beundring for de piger, som mestrer kunsten at lave lækre art journal sider med håndtegnede ansigter. Jeg ved, at man kan købe sig til skabeloner og stempler, som man kan bygge ansigtet op med, - og det er da også en rigtig fin måde, at komme i gang på, men jeg har valgt at kaste mig ud i total frihåndstegning. Simpelthen lure kunsten af ved at se You Tube videoer og gennemsøge Pinterest for "ansigter".
De første spæde forsøg blev til i sommer og nu har jeg så lavet mit 3. ansigt. Er så tilfreds med resultatet og glæder mig til at begynde på en mere. Her er hun så. Hun er farvelagt med vandfarver.
Inden jeg begyndte at farvelægge var begejstringen ikke så stor. Men nu har jeg jo luret adskillige videoer og kan se, at der først rigtigt "sker noget", når der kommer farver på. Synes lige i skal se skitsen også. Her sammen med det færdige resultat. Er så imponeret over hvad farverne gør.
Jeg klør på og øver videre ... vil gerne blive rigtig god til det her.
1000 tak fordi du kikkede ind og fortsat god dag.
Knus Jytte :)
Jeg har igennem lang tid haft lyst til at tegne og male ansigter. Jeg er så fuld af beundring for de piger, som mestrer kunsten at lave lækre art journal sider med håndtegnede ansigter. Jeg ved, at man kan købe sig til skabeloner og stempler, som man kan bygge ansigtet op med, - og det er da også en rigtig fin måde, at komme i gang på, men jeg har valgt at kaste mig ud i total frihåndstegning. Simpelthen lure kunsten af ved at se You Tube videoer og gennemsøge Pinterest for "ansigter".
De første spæde forsøg blev til i sommer og nu har jeg så lavet mit 3. ansigt. Er så tilfreds med resultatet og glæder mig til at begynde på en mere. Her er hun så. Hun er farvelagt med vandfarver.
Inden jeg begyndte at farvelægge var begejstringen ikke så stor. Men nu har jeg jo luret adskillige videoer og kan se, at der først rigtigt "sker noget", når der kommer farver på. Synes lige i skal se skitsen også. Her sammen med det færdige resultat. Er så imponeret over hvad farverne gør.
Jeg klør på og øver videre ... vil gerne blive rigtig god til det her.
1000 tak fordi du kikkede ind og fortsat god dag.
Knus Jytte :)
Abonner på:
Opslag (Atom)

