torsdag den 25. april 2019

Længe siden sidst ...

Uha, det er alt for længe siden, at jeg har været på bloggen. Jeg må vist bare erkende, at vi er nået til den tid på året, hvor det kreative ikke trækker helt så meget som udendørslivet. Desuden bruger jeg tit Instagram til at vise mine kreative projekter og så blir' der bare blogget mindre.

Men i dag er jeg her ... og har et enkelt og elegant bryllupskort at vise jer. Mønsterpapiret er fra Alexandra Renke, som hitter for tiden. Stemplet har Gitte fra Hobbyboden designet og det passer bare så fint til kortet.


Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:
CAS(E) this Sketch #319
Scrappelyst - grublis for april la deg inspirere (farvepalette no, 23)
Paperminutes - #585 - Hochzeit/Wedding

Jeg håber, at jeg kan sætte lidt skub i bloggen igen - og hvis du stadig kikker herind - så 1000 tak for kikket.

Knus Jytte

5 kommentarer:

  1. Hvor er det flot og enkelt

    SvarSlet
  2. Wow! Diese Karte ist wahnsinnig schön! Stilvoll, edel... Das Papier von A. Renke mag ich auch sehr. Danke, dass wir die Karte anschauen können

    SvarSlet
  3. Beautiful elegant card Jytte! I always like your style~ : ) karen o

    SvarSlet
  4. Virkelig lekkert kort.
    Tusen takk for at du deltar i grublisen hos Scrappelyst :-)

    SvarSlet
  5. Fint bryllupskort.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.