fredag den 16. november 2018

Varme juleønsker

Efter en del julekort i den mere enkle stil, så er det vist på tide med et par stykker med masser af lag og mange detaljer. Til dette kort har jeg brugt min smukke Prima juleblok fra sidste år, Sweet Peppermint. Jeg er SÅ glad for den serie.


Blomsten har jeg selv lavet. Den er farvet med Distress Ink, som matcher papiret perfekt og i midten er der det smukkeste, lidt grove guldglitter. De røde og hvide "bær" er købt for et par år siden - og nu skal de altså bruges. I det hele taget vil jeg bare SÅ gerne have brugt af de lækkerier, som jeg har i gemmerne. Der er jo et godt lager efterhånden og selvom julen kommer hvert år, så vokser bunken af pynt mere end den svinder :-) Grenene bag blomsten er skåret ud i glitterkarton fra Marianne Design.


Der er pyntet med små dots af Novo drops langs kanterne på kortet og på et par af lagene også. Der skulle selvfølgelig også en dobbeltsløjfe på og sørme om der ikke også kom en lille snefnug charm med.


Jeg glæder mig allerede til at lave flere kort i samme stil. Altså med mange lag og masser af pynt.

Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:
Scrappelyst, Grublis for november - Julestemning
Scrappegarasjen - Jul
Scrappiness - Jul

1000 tak fordi du kikkede herind.

Kærlig hilsen
Jytte

6 kommentarer:

  1. Nydelig julekort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlet
  2. Smukt og nostalgisk - elsker din blomst og fine bær- jeg samler også :-)

    SvarSlet
  3. NYdelige farger, takk for at du deltar hos Scrappiness.
    DT Graciela

    SvarSlet
  4. Virkelig nydelig og stemningsfullt kort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!

    SvarSlet
  5. Vakkert!
    Nydelige farger sammen, og nydelig pyntet :)
    Takk for at du deltar hos Scrappiness ♥
    Klem, Maya

    SvarSlet
  6. Åh så nyyydelig julekort!! Digger farger og pynt og alt på dette kortet! Takk for at du deltar hos Scrappegarasjen!
    klem, DT SYnnøve

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.