søndag den 16. september 2018

Et sølvbryllupskort

For et par uger siden kunne en af mine kolleger og hendes mand fejre sølvbryllup. Jeg fik æren af at lave kort til dem fra os på kontoret.


Faktisk tog det mig rigtig lang tid at lave det - måske fordi jeg bare så gerne ville lave et smukt kort til sølvbrudeparret, men også fordi jeg bare ikke var i krea-mood den dag. Jeg blev nu heldigvis godt tilfreds med resultatet.


Der er skruet godt op for både lag og detaljer, så der er lidt spændende at kikke på. Farverne er afstemt efter årstiden og begivenheden, sensommer og sølvbryllup.


Kortet er naturligvis også dekoreret med mønsterpapir indeni, men jeg fik skrevet deri, før jeg tog fotos, så derfor ingen billeder heraf.

Som en lille bonus får du lige en video med en lille hurtig tut på en fin, lille gavepose fra Sizzix Lifestyle


Sådan en kan man jo altid bruge.

Kreakram
Jytte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.