mandag den 9. juli 2018

Shabby chic looooove

I går fik jeg lige kikket min samling af lækre papirer igennem  - og jeg har vild mange, ufattelig smukke papirer. Jeg må vist gøre en indsats for at få brugt lidt flere af dem.

Masser af lag på lag plus papir på alle 4 sider, gør kortet utrolig lækkert - og den romantiske stil er bare stadig min absolutte favoritstil.


Kender i følelsen af at sidde med det færdige resultat i hånden og være SÅ tilfreds? Den følelse kommer til mig, når jeg har brugt lang tid på at lave et kort eller et andet projekt - og især på de her lag-på-lag projekter.

CAS er cool og lækkert, men lag-på-lag med masser af detaljer og romantik vil nok altid være min favoritstil.

Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:
LemonCraft - Pastel Summer
Scrappelyst - Alt er Lov
Kreativ Scrapping - Blomster
Card Mania - Anything Goes

1000 tak fordi du kikkede herind.

Knus Jytte

4 kommentarer:

  1. Det er et super flot og smukt kort, så jeg kan godt forstå at du selv er tilfreds :D

    SvarSlet
  2. Så lekker tag i flotte farger!

    Takk for at du deltar i juli-utfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlet
  3. Så flott ett kort:) elsker den shabby chic stilen:) Takk for at du deltar i vår utfordring hos Kreativ scrapping blogg:)

    SvarSlet
  4. Stunning! So delicate :) thank you for taking a part in Lemoncraft challenge:)

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.