søndag den 1. april 2018

Lille kort med masser af farve

Jeg fik lige lyst til at lave et lille kort med knald på farverne. Kortet her er bare 10x10 cm, men det betyder ikke, at der ikke kan "ske noget" derpå.

En lækker sommerfugl i pangfarver og en matte i neon pink er udgangspunktet for dagens kort.


Jeg har stemplet med Archival Ink og farvelagt med Zig pens i gul og pink. Da jeg havde farvelagt sommerfuglen, sprayede jeg motivet med vand, så farverne kunne flyde lidt ud. Det gav en ret lækker effekt på kortet. Jeg har brugt vandfast sort sværte for at sikre mig, at det sorte ikke ville løbe med ud på baggrunden.

Derefter lidt sorte splats og en embosset tekst. Enkelt med masser af power.


Jeg tilmelder kortet følgende udfordinger:

1000 tak fordi du kikkede herind.

Knus Jytte

8 kommentarer:

  1. Et rigtig lækkert tøset kort. Skøn effekt og tak for forklaringen. Kunne være teknikken med at lade farverne løbe ud, skal afprøves

    SvarSlet
  2. Really lovely and so colorful! Thanks so much for linking up with JUGS this week!

    SvarSlet
  3. What a beautiful butterfly! Colored so wonderfully! Lovely card! Thanks for playing with Just Us Girls!

    SvarSlet
  4. Lekkert kort. Takk fot at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlet
  5. Herlig sommerfuglkort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlet
  6. Kjempelekkert kort i herlig knallrosa!
    Tusen takk for at du deltar i grublisen hos Scrappelyst :-)

    SvarSlet
  7. Nydelig! Takk for at du deler med oss hos Scrappelyst.

    SvarSlet
  8. Så lekkert kort i nydelige farger!

    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst!

    DT Linda

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.