søndag den 18. marts 2018

Fejlslagne splats

Sommetider går noget slet ikke som planlagt.

Jeg var jo faktisk færdigt med et pænt CAS kort, hvor jeg blot lige ville tilføje lidt gule splats, bare for at tilføre en smule mere kulør på kortet. Hmmmm .... det gik så ikke som planlagt, slet ikke... splats'ene blev bare alt for store ... og hvad gør man så i et forsøg på at redde kortet?? I første omgang forsøgte jeg at duppe de uheldige pletter væk, men det gjorde bare skaden værre. Hmmm?? Nå, skaden var jo ligesom sket - så jeg forsøgte at fordele de gule farvepletter ud over kortet i stedet ... og SÅ skete der pludselig noget: det så næsten ud som om, at den gule farve var lagt på med vilje.


Nu var der så nogle gule skolder efter de fejlslagne splats. Dem fyldte jeg i første omgang forsigtigt med en lidt lysere nuance af gul, men jeg var stadig ikke helt tilfreds. Forsøgte så at dekorere med lidt klare Nuvodrops. Endelig tilfreds ... og så i seng. I løbet af natten er de klare Nuvodrops tørret op med en sjov krakelering indeni.

Sådan sker der sommetider dumme ups'ere, som i det her tilfælde endte med at blive helt godt. Man kan sige at CAS-udtrykket ligesom gik lidt af fløjten, men at der kom lidt artsy frem i stedet.

1000 tak fordi du kikkede herind.

Rigtig god søndag.

Jytte

3 kommentarer:

  1. Det blei jo eit vårlig og flott kort, til tross for mange "feil" :)

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.