søndag den 28. januar 2018

Et vintage tag

Jeg har ikke fået lavet ret meget krea i denne weekend, men har lidt på lager fra sidste uge. Her et vintage tag med masser af fede detaljer. Når man sidder med tagget i hånden, vil man kunne se, at det gemmer på en lækker baggrund med struktur, krakeleringer, patinaeffekt og smukke folieeffekter. Det er ikke til at se, at selve tagget blot er et stykke af en pizzaæske.


Jeg forsøger at komme lidt til bunds i gamle materialer - og der er rigeligt at tage af. Derfor er jeg heller ikke bleg for at bruge løs af  lækkerierne. Mange har svært med at tage hul på de smukke materialer, men jeg synes det er sjovere at bruge frem for at samle til gemmerne. De fleste af os vil alligevel ha' så meget, så man umuligt kan nå at bruge det hele. Så jeg ser ingen grund til at "skåne" noget.

1000 tak fordi du kikkede herind.

Knus Jytte

1 kommentar:

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.