fredag den 22. januar 2016

Valentine ATC's

Nu er det vist på tide med et lille blogindlæg igen. Jeg har haft en uges tid, hvor jeg slet ikke har lavet noget kreativt og lysten var der ligesom heller ikke. Sommetider er der andet, som fylder mere end det kreative - og jeg har lige haft et par af den slags uger.

Derfor var det også dejligt, at finde en lille og meget overkommelig swap på Facebook. Vi skal lave 3 forskellige Valentine-ATC's og så trækkes der lod om, hvem der skal modtage. Det bliver sjovt. Jeg håber, at jeg får en god makker, for jeg må jo indrømme, at jeg er lidt kritisk. Har før været med i swaps, hvor jeg blev frygtelig skuffet.

Mine ATC's kom til at se sådan ud:


Jeg håber, at modtageren vil blive glad for dem. Jeg har i hvert fald lagt et kærligt arbejde i dem.

1000 tak fordi du kikkede herind - og rigtig god weekend.

Knus Jytte

8 kommentarer:

  1. Hvor er de fine:) dem skal modtageren nok blive glad for.

    SvarSlet
  2. Dine ATC er ihvertfald bare søde!

    Det er lææænge siden jeg har lavet ATC og deltaget i en swap. Men jeg gider jo kun når det er med 9 kort.

    Kender godt det med krea-kriser i kortere eller længere perioder - og mon ikke det er sundt nok. Jeg har næsten intet lavet fra ca. 1. dec. til for en uges tid siden.

    God weekend.
    Knus Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Dorthe....Hvis du kommer og deltager, så laver jeg gerne en swap på 9 kort ;)
      Knus Vivi Renée

      Slet
  3. De er super flotte Jytte, og jeg er sikker på den heldig der får dem, bliver glad :)
    Knus Vivi

    SvarSlet
  4. Hvor er de skønne. Super lækre farverkombis.
    Håber, du ikke bliver skuffet.
    God dag til dig.
    Knus, Anette

    SvarSlet
  5. Jeg blev super glad for dine fine ATC Jytte <3 kram Carina

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.