fredag den 13. februar 2015

Lidt art journaling

Denne har jeg tidligere blogget på Hobbybodens blog, men jeg synes, at den fortjener at komme på min egen blog også. Så jer som har set den før, må lige bære over med genkendelsen.

Jeg har lavet en gammel bog om til art journal - og de første par sider ser sådan her ud:


Her har jeg virkelig bare leget med farver, stencils, stempler, udklip og meget mere. Det var rigtig sjovt og jeg vil helt sikkert lave meget mere i den stil og de næste 2 sider er også så småt begyndt - indtil nu er de malet lysegrønne. Glæder mig til at fortsætte på dem.

1000 tak fordi du kikkede herind.

Knus Jytte :)

1 kommentar:

  1. Den er altså rigtig flot, også her ;)
    Skøne Skøne farver.

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.