onsdag den 7. januar 2015

Lidt ATC's

Sommetider har man bare lyst til at sidde og hygge med små projekter - og lige for tiden er det ATC's, som fanger min interesse, når det gælder småprojekter. Jeg hygger mig virkelig meget med disse små kort og kan godt li' at gøre mig umage med dem.

De 3 her står og pynter i min årstidsreol:



De her 2 er byttet til en sød scrapper:


Her er der næsten forår i luften. Solskin og mildt vejr. Dejligt!

1000 tak fordi du kikkede herind - og fortsat god dag.

Knus Jytte :)

9 kommentarer:

  1. Hvor er de bare skønne dine kort, det er jo helt små kunstværker.

    SvarSlet
  2. Hvor er de søde. Det kunne være vi skal have gang i en swap igen på SS.
    God aften til dig.
    Knus.

    SvarSlet
  3. Skønne og søde ATC kort. Er der nogle "regler" til den type kort?

    SvarSlet
  4. Så fine og søde de er dine små ATCér

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Fine ATC-kort du har lavet Jytte

    SvarSlet
  7. Hvor er de smukke

    God weekend til dig, knus

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.