torsdag den 17. april 2014

Forårs ATC-swap

For et stykke tid siden, var jeg med i en ATC-swap med temaet "forårstegn".

Det kom der disse ATC's ud af.


Denne gang holdt jeg mig indenfor kortets kanter med pynt, men kan på nettet se, at der er stor forskel på om man "må eller ikke må" lade sit pynt stikke udenfor kortet. Egentlig kan jeg bedst li', at der stikker lidt ud hist og pist - det giver lige lidt mere effekt på kortet, synes jeg.

Ligenu er der gang i en ATC-swap med temaet "Eventyr". Der er jeg vist kommet på dybt vand, men må se om jeg ikke kan finde på noget.

Rigtig god påske, allesammen.

Knus Jytte :)

6 kommentarer:

  1. Hvor er de søde!
    Jeg var med i den samme swap, men i en anden gruppe. Synes, det var rigtig hyggeligt og bagefter rigtig sjovt at se, hvor forskellige de alle er.
    Jeg er nok også mest tilhænger af, at noget titter ud over kanten. Det giver netop lidt mere liv.
    Glæder mig til at se, hvordan du får drejet de forskellige eventyr. Ønsker dig en skøn påske.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  2. Hvor er de altså bare cute, får helt lyst til at lave sådan nogle små nuttede kort. Men jeg har vist munden fuld lige nu.
    Rigtig god påske

    SvarSlet
  3. Å for noen alldeles yndige ATCs. De var akkurat passe søte og med et uttrykk fra tidligere tider. Får en vibe på tidlig 60-tall ;o) Tusen takk for titten !

    SvarSlet
  4. Dejlige ATC kort Jytte, jeg var også i en anden gruppe (desvære, du kan se mine på min blog) det er en af årsagerne til jeg nu kun vil deltage med ni i en gruppe: ni kort til en plastlomme. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Søde påske ATCer.
    God påske.

    SvarSlet
  6. De er søde dine ATC.
    Jeg forstår nu godt det ikke må rage ud over kanten.. de skal jo passe i lommerne ;) Selvom jeg også godt kan lide når det gør det.
    Har selv lige lavet mine første ATC ever. uha uha..
    ---
    Og jeg er enig med Karen... 9 kort passer i en side med lommer.
    Forsat god Påske.
    Knus Dorthe

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.