tirsdag den 11. december 2012

Noget andet end jul ..

I dag er det Anne Bentes fødselsdag - og jeg har lavet et fødselsdagskort til hende.


 
 Indeni har jeg brugt Spellbinders som skrivefelt - pyntet med blingsten.


Jeg tilmelder kortet på denne udfordring:
CR84FN Color Challenge som vil se denne farvekombination:

Jeg har stadig 2 december-fødselsdage at lave kort til - dejligt her mellem alle julescrapperierne.

Jeg skal holde jul hos min søster i år og måske der lige skal et lille stykke, håndlavet julepynt med til hende (og sikkert også noget til mig selv) - så julepapiret er ikke lagt helt væk endnu.

Håber i alle nyder naturens skønhed disse dage ... og selvom jeg ikke er vild med de mørke, kolde morgener og de glatte stier og veje, så må jeg indrømme at jeg nyder det smukke, hvide sne her op til jul.

 1000 tak for kik og kommentarer.

Knus Jytte

33 kommentarer:

  1. Rigtig super flot kort... det kan fødselaren da vist kun bliver glad for... :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det et smukt kort - det skal nok vække glæde :)
    Joo sne er smukt - når bare man ikke skulle ud i det tidligt om morgenen ;)
    Ha' en dejlig aften :)

    SvarSlet
  3. Et rigtig smukt kort du har lavet :) Må altså lige have lært hvordan du laver de fine sløjfer :)

    Ja, selvom det er upraktisk så er det altså skønt med sne, det er bare så flot - stod det til mig måtte der gerne komme lidt mere :)

    Knus

    SvarSlet
  4. Super lækkert kort, den spell binder er da bare alt for lækker.
    Rigtig god aften.

    SvarSlet
  5. Dejligt kort du har lavet til Anne Bente : )
    Elsker sneen, det er så flot og hyggeligt. Elsker at kælke med ungerne, men at køre bil, eller med det offentlige er bare ikke sjovt, cyklen står pænt indendørs : )
    Men flot det er det : )
    Rigtig god 11 dec

    SvarSlet
  6. Sikke nogle yndige kort. De er så flotte.
    Jeg kan også godt lide sneen. Det er så hyggeligt og man tænder stearinlys. Jeg har lige sat mit julepapir på standby.
    Meen det kommer nok frem igen.
    God aften.

    SvarSlet
  7. Hvor er det smukt Jytte..
    JEg nyder også at se på sneen derude, men kroppen er ikke glad for kulden..

    Rigtig god aften..

    SvarSlet
  8. Hvor er det et smukt kort, du har lavet til Anne Bente!

    SvarSlet
  9. Super lækkert kort...og den spellbinder må gerne bo hjemme ved mig...hihi'

    Fortsat god aften

    SvarSlet
  10. hvor er det smukt og elegant

    SvarSlet
  11. Anne Bente bliver da super glad for det fine kort, og jeg vil også gerne eje den smukke spellbinder. knus morkaren.

    SvarSlet
  12. Et nydelig kort og likte godt fargene du hadde brukt:)
    klem bente:)

    SvarSlet
  13. Et nydelig kort du har laget!
    Lekre farger og design:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  14. Det er såååå smukt det kort. Den spellbinders er også på min ønskeliste. :-)

    SvarSlet
  15. Det er et meget smukt kort du har lavet, jeg er vild med det papir du har brugt, hvad er det for noget?
    Du er virkelig god til at binde sløjfer, det kan jeg simpelhen ikke finde ud af.
    Skønt at få sådan et smukt kort, det bliver hun da helt sikkert glad for.

    SvarSlet
  16. mums det kort er ret så lækkert men det er de jo alle fra din hånd af

    klem

    SvarSlet
  17. Wowwww så nydelig Jytte!!!
    Super lekkert designet!
    Ha en fortsatt kreativ uke :)

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  18. Superflot kort du har lavet til Anne Bente :)
    Fortsat god uge til dig :)

    SvarSlet
  19. Flot, flot fødselsdagskort.
    Ja det er smukt med al den sne, men ikke praktisk =D
    Knus

    SvarSlet
  20. Lovely vintage image framed by those fabulous dies and flourishes!! Thanks for joining us at CR84FN!!

    SvarSlet
  21. Wow! Helt nyydelig!
    klem Unni

    SvarSlet
  22. Et super flot kort du har lavet til Anne Bente... flotte farver.
    Ha en god 12.12.12, knuss

    SvarSlet
  23. Øj, hvor er det fint. Og jeg er sikker på at Anne Bente falder i svime over det. Det er lige hende.
    Supersmukt !
    Vi nyder skam den fine udsigt over det hvide snelandskab. sneploven kommer nemlig ikke herud i vores nybyggeri, så alt er fint hvidt.
    Og jeg er så bange for at falde...(min hofte) så jeg prøver at få vejgreb med tæerne kan jeg mærke...hihi. Og det ser sjovt ud siger E.

    God 12.12.12. til dig.

    SvarSlet
  24. Øj, hvor er det fint. Og jeg er sikker på at Anne Bente falder i svime over det. Det er lige hende.
    Supersmukt !
    Vi nyder skam den fine udsigt over det hvide snelandskab. sneploven kommer nemlig ikke herud i vores nybyggeri, så alt er fint hvidt.
    Og jeg er så bange for at falde...(min hofte) så jeg prøver at få vejgreb med tæerne kan jeg mærke...hihi. Og det ser sjovt ud siger E.

    God 12.12.12. til dig.

    SvarSlet
  25. Smukt kort du har lavet.

    Jo, sneen er rigtig fin inde fra, men noget besværlig udefra.

    Ha en dejlig aften, Jytte

    SvarSlet
  26. wauh...lææækert kort du har lavet:-)
    Rigtig god aften

    SvarSlet
  27. Rigtig smukt kort du har lavet! Jeg har lige fået den ovale floral die, fra Spellbinders og glæder mig til at få den i brug. Hvilken slag alm oval bruger du indeni? Det er en flot detalje, at du også pynter kortet indeni!

    SvarSlet
  28. So beautiful! Love the vintage image! Thanks for joining along with CR84FN :)

    SvarSlet
  29. Veldig vakkert kort Jytte! Flott pyntet, og nyyydelige farger!

    klem fra
    Mette

    SvarSlet
  30. Beautiful vintage card! Thanks for joining us at CR84FN!

    SvarSlet
  31. What a gorgeous card! Thanks for sharing!

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.