tirsdag den 10. april 2012

Med Shabby chic i hjertet ...

... har jeg lavet dagens blog-indlæg.

I går hyggede jeg mig med de sarte farver. Jeg er vild med lyserødt .. vild med det tøsede look - og allerhelst i romantisk stil.



Jeg har leget lidt med Big Shotten og brugt både embossing folder og die til dette kort. Die-cuttet har jeg dekoreret  med Diamond Dust.

Det smukke motiv har jeg købt på Iralamija shop. Hun har de skønneste motiver, man kan forestille sig.

Jeg har brugt gazebind til sløjfe og for at understrege det feminine look, har jeg også lagt et stykke under motivet. Det let patinerede metalpynt er malet med hvid crackle-paint.

Et andet tøse-projekt er også på bordet:



På en blog-rundfart faldt jeg over en tut på shaker-kort. Husker ikke hvor ... men lurede teknikken af og fik lavet denne søde ramme. Motiv igen fra Iralamija shop og rammen er pyntet med Diamond Dust.

Hvad skulle jeg så lige bruge den fine ramme til? Valget blev at bruge den på forsiden af det album, som jeg begyndte på for mere end en måned siden. Nu bliver albummet nok legeplads for lillepigen indeni mig :)

1000 tak fordi du kikkede forbi og måske også lagde en kommentar til mig :)

Knus Jytte

16 kommentarer:

  1. Super sødt kort og ramme.

    SvarSlet
  2. Skønne feminine kort, du har lavet. Smukt!

    SvarSlet
  3. Ejj nogle yndige kort..!!

    SvarSlet
  4. Skønne skønne kort, de er rigtig flotte :o) Fortsat god aften.

    SvarSlet
  5. Det er ikke bare smukt, men det rammer også lige min smag, er det sikkert nok at handle i det firma hvor du har købt de skønne motiver? knus morkaren.

    SvarSlet
  6. ihh hvor er de bare nuttede, holder selv utroligt af lyserødt og pink. flot når du bruger stof. måske man lige skulle se at få skaffet sig noget af det..

    SvarSlet
  7. Det første kort, jeg er helt solgt, hvor er det smukt - jeg kan også godt lide det sarte rosa look. waw

    SvarSlet
  8. Mums et lækkert kort. Du har ret - det motiv er supersødt.
    Knus

    SvarSlet
  9. Det er godt nok et par skønne "tøsede kort" du der har lavet.
    Den sløjfe af gaze er bare så fin.

    SvarSlet
  10. Så flotte kort : ) skønne farver du har brugt elsker lyserødt

    SvarSlet
  11. Tusind tak Jytte for svar på min blog, men lige et spørsmål mere: hvad printer du så de fine motiver ud på? findes der noget spicial papir til det? for det skal jo ha`en vis glans, men kan vil ikke være alm. fotopapir, eller det kan det måske godt? knus morkaren.

    SvarSlet
  12. Such a lovely card Jytte, love this romantic style and pink burlap, adorable! Thanks for your sweet comment on my blog, have a great day, Ira

    SvarSlet
  13. Super sødt kort og forside på album... kan godt li måden du har embosset det øverste kort på. Det har jeg tilgode at prøve endnu;-)

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.