mandag den 1. august 2011

Første dag efter ferien ... og flere cancerkort ..

Den skulle jo komme ... den første dag efter ferien !!
Gik pænt tidligt i seng i går, så jeg kunne møde udhvilet på "pinden". Har ellers fået en vane med at gå meget sent i seng her i ferien. De sene aftentimer har min kreativitet flydt - og jeg har nydt at sidde og nørkle ligeså længe, jeg havde lyst.

Nu skal jeg heller ikke ynke mere ... for allerede om en uge snupper jeg en uges afspadsering - så mere sommerferie er lige om hjørnet :o)

Den sidste uges tid har jeg lavet kort til cancerkort.dk - og det er rigtig hyggeligt arbejde. Jeg får afprøvet lidt nyt - sidst kortet med harmonikablomsten. Har set den rigtig mange gange - især på Pinterest - så den skulle lige prøves - og helt sikkert ikke for sidste gang.


Rigtig god mandag aften - og tak fordi du kikkede forbi.

4 kommentarer:

  1. Rigtig søde kort. Vi er vist mange der er i gang med at lave kort til Cancerkort, men det er jo kun godt

    SvarSlet
  2. De er så søde ... jeg er også i gang. Godt at få en blid start efter ferien .
    Ha' en god uge!!!

    SvarSlet
  3. Rigtig flotte kort. Især dit harmonikakort er jeg vild med.

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.