søndag den 15. juli 2018

3 små kuverter

I går aftes sad jeg og legede lidt med nogle af mine Sizzix dies og nogle smukke, feminine papirer. Tim Holtz er ikke ligefrem kendt for at lave projekter i de lette og lyse farver, men derfor kan hans lækre dies jo godt ende ud i noget meget sart og feminint.

Jeg har lavet 3 små kuverter, som bl.a. kan bruges til en pengegave eller til at gemme et gavemærke i.



Kuverterne lukkes med en brad eller med et lille stykke snor.

Jeg har brugt papir fra dels Prima Lavender serien og Lemoncraft Yesterday serien.

Jeg har brugt følgende dies fra Sizzix Lifestyle:
Tim Holtz, Gift Card Bag - nr. 662687
Emily Tootle, Essentil Tags, nr. 662578
Tim Holtz, Wildflowers, nr. 661190

Pyntet på de ovale tags er fundet i gemmerne - og der skulle ikke meget til at dekorere de små, fine kuverter.

Jeg tilmelder kuverterne følgende udfordringer:
Scrappelyst - Alt er Lov
Lemoncraft - Pastel Summer

1000 tak fordi du kikkede herind.

Knus Jytte


2 kommentarer:

  1. Så fine disse var.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlet
  2. Simple and beautiful :) thank you for taking a part in our Lemoncraft challenge:)

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.