søndag den 11. marts 2018

Imens vi venter på foråret ...

I går var jeg til Convention i Middelfart. Det var som altid SÅ hyggeligt, SÅ inspirerende og SÅ godt. Jeg deltog på en Make-and-take hos Hobitik, hvor Mette Janni viste os, hvordan man kunne lave de sødeste fuglehuse. Jeg blev så inspireret, så jeg simpelthen måtte fortsætte hjemme i dag.

Jeg skilte min make-and-take model ad og tegnede en skabelon efter den - og så gik jeg i gang. Jeg er vild med idéen og tænker, at der skal laves nogle stykker som en lille forårsgave til veninder.



Jeg tilmelder mit fuglehus på følgende udfordringer:
Papirlosjen - Pasteller
Deep Ocean Challenge - Vintage/Shabby Chic
Dies R Us - Pastel Colors
Altered Eclectics - Anything Goes

1000 tak fordi du kikkede herind.

Knus Jytte

3 kommentarer:

  1. OMG this is just precious and absolutely beautiful! Thanks so much for playing in our ‘Pastels’ challenge at Dies R Us. Good Luck and please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    SvarSlet
  2. Den er bare så flot ...da vi var i Ejsing måtte vi nøjes med at kigge på dem 😊

    SvarSlet
  3. What an awesome project! Just beautiful.Thanks for joining us at Dies R Us!

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.