lørdag den 19. august 2017

Min udfordring er stadig i gang

Jeg forsøger stadig at udrydde en gammel 6x6 blok. Der er faktisk til nogle projekter i sådan en enkelt blok. Jeg har vist papir nok til resten af livet - så ingen grund til at fedte med det .. på den anden side - heller ingen grund til at lave noget "jap" bare for at lave noget.

I den uge der lige er gået, er det blevet til 2 tags fra blokken. Det ene med mine skønne Tim Holtz dolls, som jeg bare er SÅ glad for. Som det lille "ekstra" er kanterne påført ultrafin krakelering og derefter distresset med vintage photo. Et meget enkelt tag, men alligevel med små detajler, som gør det lidt lækkert.


Det andet er i skøn retro-stil. Jeg er for tiden fuldstændig SOLGT, når det gælder retro. Motivet er fra Etsy, og det er vist et motiv fra min tid som DT hos Scrap From Your Heart. Savner faktisk de søde piger derfra.

De små, lækre detaljer er bl.a. dymo-tekst, falske syninger, zigzag-bånd og ægte retro-knapper (købt i genbrugsbutik). Er vild med de smukke blågrønne nuancer og motivet matcher bare så fint med baggrunden.


Bagpå dette tag har jeg brugt lidt af resterne, så de også udnyttes. De der små, sjove detaljer gør ligesom projektet lidt mere lækkert, og for mig er det lige netop detaljerne, som er det sjoveste og vigtigste på projektet. Jeg jeg elsker at gøre meget ud af det og jeg vil hellere nyde at lave langsomme projekter end at jappe noget igennem.


Jeg tilmelder mine tags følgende udfordringer:
Scrap From Your Heart - sensommerfarver
RRR - Anything Goes
Papirplaneten - Alt er Lov

1000 tak for at du kikkede herind og rigtig god weekend.

Knus Jytte

7 kommentarer:

  1. skønne tags du har lavet. vildt søde

    SvarSlet
  2. These are fabulous, Jytte. You are so super creative and talented. Thanks so much for joining our Anything Goes challenge. We hope that you will join us again soon. I'm SO glad you chose to play along.
    Blessings to you,
    Karen Letchworth
    Really Reasonable Ribbon

    SvarSlet
  3. Så utrolig herlige tags, Jytte.

    Tusen takk for at du deltar hos Scrap from your heart.
    Klem Line, DT.

    SvarSlet
  4. Super sweet tags! Thank you for joining us over at Really Reasonable Ribbon this week! Hope to see you back for our next challenge that starts this friday!
    Hugs
    Cheryl

    SvarSlet
  5. Such a cute card and a great addition to our challenge. Thanks for joining us at Really Reasonable Ribbon. Huggs from Ginny at Polly's Paper Studio.

    SvarSlet
  6. Tusen takk for ett flott bidrag til Papirplanetens August utfordring :-)

    DT-Gry

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.