søndag den 13. august 2017

En lille udfordring til mig selv...

Jeg har mange... rigtig mange 6x6 paper pads, som jeg kun lige har brugt et par sider af, og så lagt væk igen. I dag besluttede jeg mig for at tage en tilfældig i bunken og se om jeg kan få den brugt i dag. Det blev en gammel Lost & Found blok fra My Mind's Eye.

Nu når jeg var i gang med udfordringerne, så besluttede jeg mig for at lave et herrekort, trods papirerne ikke ligefrem er maskuline. Det lykkedes mig at bruge 4 hele ark og derforuden nok halvanden ark i mindre stykker. Kortet er beklædt på alle 4 sider, så det føles super lækkert at have i hånden. Måske en ting, som kun vi scrappere lægger mærke til, men jeg kan godt li', når det både kan ses og mærkes, at der er gjort lidt ekstra ud af det. Gramseværdi og øjenguf på samme tid :-D


Jeg har stadig 9 hele ark plus lidt rester tilbage i blokken. Så må vi se, hvad der kommer ud af det.

Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:
Papirlosjen - Alt er Lov
Kreativ Scrapping - Stempel
Papirplaneten - Alt er Lov

1000 tak fordi du kikkede herind - og ha' en dejlig søndag.

Knus Jytte.

8 kommentarer:

  1. Hej Jytte.
    Det er da i den grad blevet et herrekort, hvor er det alså fint. Det er altid sjovt at finde sine ting frem i gemmerne og bruge dem. ��

    SvarSlet
  2. Stilig kort!! Sjarmerende og tøft på samme tid:-)
    Takk for at du scrapper sammen med oss i Kreativ Scrapping.
    Hilsen fra Sigrid

    SvarSlet
  3. Tusen takk for ett flott bidrag til Papirplanetens August utfordring :-)

    DT-Gry

    SvarSlet
  4. Kjempe tøft kort, fint å få brukt opp noe av det en har liggende. Takk for at du deltar hos Papirplaneten sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Så morsomt kort,morsomt med Pin-ups.
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Papirlosjen.
    Smil fra DT-Ane Lene
    Beklager sen kommentering...

    SvarSlet
  7. betway365 ยินดีต้อนรับเข้าสู่เว็บไซต์ คาสิโนออนไลน์ เราคือเว็บที่มี คาสิโนออนไลน์ ที่ครบครันที่สุด บาคาร่า บาคาร่าออนไลน์ และกราฟิกสวยที่สุด

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.