lørdag den 8. oktober 2016

Julekort i nyt dansk design papir

I lørdags var jeg på Scrapbooking Convention i Middelfart. Som altid en super hyggelig dag (jeg er der kun om lørdagen). Butikkerne havde igen alt det bedste af det bedste med til os - og der blev handlet flittigt. Een butik skilte sig ud fra de andre: Three Scoops.dk ... en helt ny, total lækker butik med eget design i papir og stempler. Jeg faldt med det samme for det lækre design - og glæder mig vildt til at webshoppen om kort tid åbner.

Jeg har leget lidt med Three Scoops flotte papir og det kom der et julekort ud af. Jeg har valgt en meget enkelt farveskala i brun, hvid, natur og guld.


Tekststemplet er Gittes design (Gitte fra Hobbyboden) - de stempler er bare så lækre. Pyntet med en lækker chipboard julekugle, en sløjfe og lidt guld hist og pist.

Igen lidt anderledes end det plejer at være, men ganske sødt, synes jeg.

Jeg tilmelder kortet nedenstående udfordringer:
Kort o Mania - Brug sløjfer 
Kreativ Scrapping - Chipboard (julekuglen med juletræ) 

1000 tak fordi du kikkede herind og rigtig god dag.

Knus Jytte.


6 kommentarer:

  1. Wau Wau Wau....... SÅ FLOT.
    Har også købt det nye papir, men bare ikke haft tid at afprøve. Fik pakket ud fra convention i går. Efter en uge....
    Der sker lidt meget andet her for tiden (dødsfald i familien) så scrap er der ikke tid til.
    God weekend til dig.

    SvarSlet
  2. Flot med den store julekugle.

    SvarSlet
  3. Super sødt og dejligt enkelt julekort.
    God søndag til dig.
    Knus, Anette

    SvarSlet
  4. Kjempeflott julekort med fin sløyfe.
    Takk for at du deltar på KortoManias utfordring.
    Klem fra Sissel

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.