lørdag den 21. oktober 2017

Jul i kolde farver

Jeg har tabt mit hjerte til de flotte, kolde farver - også til julekort. Dagens julekort er inspireret af et vkort, jeg så på YouTube for et par dage siden - og jeg måtte simpelthen prøve at lave min egen udgave af det.

Bladene er skåret ud af hvidt karton, som jeg først har farvet med Oxcide inks. Jeg har ladet farverne blende godt sammen, så der kom lidt spil i dem. Alle bladene er dekoreret med Stickles (den der hedder Crystal) og derefter er kortet sat på en baggrund med ganske fine splats i sort og isblå.




Jeg har brugt en Sizzix die fra Sizzix Lifestyle, nr, 661746 - Meadow Leaves
Derudover har jeg også brugt stempel fra Hobbyboden og Nuvo drops i rød og hvid.

1000 tak for at du kikkede herind.

Mange kreaglade hilsner
Jytte

3 kommentarer:

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.