søndag den 14. maj 2017

Fuld knald på farverne og en whimsical blomst

Der er bare noget glad over stærke farver. Jeg bliver i hvertfald i godt humør, når jeg leger med farver der sprudler.

Jeg er inspireret af en udfordring hos Rubber Dance Blog, hvor man skal bruge farverne orange, rød og rosa - og jeg kan lige nå at være med i udfordringen.

Stemplerne jeg har brugt er fra Uniko Stamps. Jeg er vild med den whimsical-agtige blomst (... har vi mon et udtryk på dansk for Whimsical?)
Jeg har farvelagt med lidt af hvert og pyntet med pailietter, guldsplat og perler af Nuvo drops.

Kortet lægges i kassen med Cancerkort, - og så får jeg ud over glæden ved at lave kortet også støttet et helt fantastisk godt projekt.




Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:
Rubber Dance Blog
Card Mania - Life is colorful

I dag er det mors dag og jeg vil som altid tage på besøg hos min gamle mor, som snart fylder 86 år. Håber i alle vil få en dejlig dag - og rigtig glædelig mors dag, til jer som fejrer denne.

1000 tak fordi du kikkede herind.

Jytte

9 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt. Er vild med farverne....
    God morsdag til dig. Vi er først begyndt at fejre det fornylig, for det har været for svært for H at forstå, at mor og far skal holde "ekstra fødselsdage. " Men nu har hun forstået hvad det handler om......LOL.
    Min mor har fået en buket på kirkegården. Hun døde som 82 årig i 2004, så det er vel ok.

    SvarSlet
  2. Super lækkert kort i spændende farver....og så fint med det enkle stempel

    SvarSlet
  3. Beautiful background and lovely stamping!! Thanks for joining us at Rubber Dance Challenge this month.

    SvarSlet
  4. I love your background. Beautiful card! Thank you so much for joining us in the Rubber Dance colour challenge.

    SvarSlet
  5. So delicate and pretty. Love all the sequins. Thanks for joining the Rubber Dance challenge. Hugz

    SvarSlet
  6. Friskt og lækkert kort.
    Kram og dejlig dag til dig.
    Anette

    SvarSlet
  7. Flot kort i lækre farver.

    SvarSlet
  8. Super fede Pang farver som i den grad fremhæver dine detaljer. Virkeligt et flot kort. 😀

    SvarSlet

  9. Your blog is very useful for me.I really like you post.Thanks for sharing.
    หนังจีน

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.