søndag den 28. maj 2017

Det er blevet sommer ...

... og dagens kreative indslag er inspireret af en dejlig strand- og havnetur i går. Jeg har fundet lidt af hvert frem, som kunne bruges som maritimt tema - og det kom der så det her tag ud af.

Egentlig havde jeg tænkt mig stille og roligt at bakke ud af diverse designteams, men sommetider bliver man bare nødt til at slå til, når chancen byder sig.
Derfor har jeg også med stor glæde sagt ja tak til at blive en del af designteamet hos Sizzix. Jeg er kanon stolt over et så flot tilbud - og jeg glæder mig til at lege mere med dies end jeg plejer at gøre.

På det her tag er brugt 3 Sizzix dies, alle af ældre dato: Sizzix Bigz Tag & Bookplates (min yndlings tag-die), Sizzix Bigz Gadget Gears og Sizzix Thinlits Friendship Words Script.


Af en eller anden grund, som jeg ikke lige helt kan forstå, er den øverste del af fotoet ikke så tydeligt som det nederste. Jeg har taget flere fotos med samme resultat, - så det bliver sådan denne gang.

Her et par detaljefotos:


Jeg blev grebet lidt af detaljerne, men det er jo også dem, som sætter prikken over I'et på værket. Der er f.eks. strandsand i det lille glas (fra strandturen i går), og der er også brugt sand på selv tagget som en del af baggrunden.

Jeg tilmelder tagget følgende udfordringer:
Papirlosjen - Blomster
Scrappelyst, grublis for mai - Chipboards (tandhjul og Happy)
Mixed Media World - Moodboard
Let's Craft and Create - Make your own background

1000 tak for at du kikkede herind.

Mange kreative hilsner
Jytte

15 kommentarer:

  1. Ekstra flott med ekte skjell på senn sommerlige tag'en.
    Gratulerer med ny DT-jobb :)

    SvarSlet
  2. ejjj ;O)) super sød tag og skønne sager på den

    SvarSlet
  3. Flott og sommerlig tag. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlet
  4. Koselig tag med mange spennende detaljer. Takk for at du deler den med oss hos Scrappelyst :)

    SvarSlet
  5. Gorgeous tag, love the design! Thank you for joining us at Let's Craft & Create challenge. We hope to see you again.
    ~DT Sherry x

    SvarSlet
  6. Hej Jytte !
    Rigtig dejlig og sommerlig tag :-)
    Jytte, jeg er simpelthen så nysgerrig på det med at være en del af et designer team - hvordan foregår det ? Ser de ens arbejde på de div. steder og henvender sig uopfordret og tilbyder jobbet ? Og får man så materialer, dies el..... og skal vise resultatet på egen blog el. deres sider el. ? Håber, at det er ok at spørge til det her ? :-)
    Det må da også være både en drøm og et stort kompliment at blive spurgt af Sizzix ! Stort tillykke med det ! :-)
    En god dag til alle. :-)
    Mvh Heidi Mortensen

    SvarSlet
  7. Super flot tag. Tillykke med det nye DT-job.

    SvarSlet
  8. Nydelig tag. Flotte farver. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin Mai-utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlet
  9. Lekker tag.
    Så mange fine maritime detaljer, fikk sommerfølelse her :-)

    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlet
  10. Sommer ??????
    men ellers stort tillykke med designer jobbet og så lækkert et tag du har lavet

    god dag, knus

    SvarSlet
  11. Ooo den va flott :)
    Nesten som eg kjenner den salte sjøbrisen og lukt av tang & tare ♥
    Takk for at du deltek i Papirlosjen si utfordring :)
    DT-Audhild

    SvarSlet
  12. Nydelig tag med mange lekre detaljer!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlet
  13. Tillykke med endnu et designteam :-) du er også dygtig.
    Jeg har selv måtte sige nej tak de sidste par gange jeg er blevet tilbudt, jeg har ikke energien til det pt.
    Du er super sej, med arbejde og diverse design team....
    og så er det et virkeligt fedt Tag :-)

    SvarSlet
  14. This is SUCH a gorgeous tag! Wonderful layers and coloration. Hugs, Autumn

    SvarSlet
  15. Beautiful tag!!!
    Thanks for joining our challenge at Let’s Craft and Create
    Jolanda
    (DT member)

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.